Ce inseamna muzica house?

Fotografia mea
URZICENI, IALOMITA, Romania
House-ul este un stil al muzicii electronice care a prins contur in cluburile din Chicago ( de aici si conceptul Chicago House). Acest stil a aparut ca o continuare a ceea ce insemna sound-ul muzicii disco la jumatatea anilor '70. La inceput a fost un concept nou, dupa care s-a raspandit in New York, Detroit si, pe ici pe colo, in unele tari europene. Ca stil house-ul a fost influentat de elementele specifice muzicii din anii '70 - o fuziune de soul & funk cu disco. Muzica house a preluat sound-ul traditional din disco si a adus, ca elemente de noutate, linii bass puternice - folosite pe fiecare beat, syntetizatoare, tobe electronice, efecte, sample-uri din funk si pop, reverb-ul si delay-ul, folosite la partea vocala..

martie 23, 2010

Morena - Piesa buna cu clip... Prost!

Pe Antonia am remarcat-o in clipul piesei "Roses on Fire". Atunci mi s-a parut ca are o voce buna, dar mai ales ca este extraordinar de frumoasa. Clipul a rulat pe cateva posture musicale, insa - dupa cateva luni - cand am revazut-o (impreuna cu Tom Boxer) la `Neata cu Razvan si Dani`, mi-am confirmat, cu varf si indesat, parerile.


Apoi "ne-am bucurat" cu totii de isteria "Morena". De la prima ascultare am crezut ca piesa va ajunge un hit. Si asa a fost. Tom Boxer este un artist foarte talentat, care simte (cumva) putin inaintea celorlalti producatori valul sonor care va "da pe spate" urechile noastre insetate de hituri.

A urmat campania in care s-a cautat o alta Antonia, pentru ca frumusica noastra a ramas putin... insarcinata. Cu aceasta ocazie, m-am trezit in fiecare dimineata cu o noua voce (si un alt chip, niciunul la fel de frumos ca al Antoiei) care incerca sa o egaleze pe a solistei; din pacate nici una (din punctul meu de vedere) nu s-a prezentat suficient de bine... Doar ca eu am fost nevoita sa ascult in fiecare dimineata piesa "Morena".
 
Iata asadar si rafnosul videoclip:,,Tom Boxer feat. Antonia - Morena ''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog


You love this music?

I love house music!!!!

INNA-NO LIMIT

I love this bloody music

Prietenii mei